herb Lipiany

Oficjalny serwis Urzędu Miejskiego

  • Pic 1
  • Pic 5
  • Pic 2
  • Pic 6
  • Pic 3
  • Pic 7
  • Pic 4
  • Pic 8
  • Pic 9
  • Pic 10
  • Pic 11
  • Pic 12
  • Pic 13
  • Pic 14
Dziś jest piątek 04 grudnia 2020, dziś są imieniny: Barbary i Piotra

foto galeria

OPS

Służba Zdrowia

Zespół Szkół w Lipianach

Przedszkole Miejskie

Radio Plus Lipiany

Porządek XXII sesji Rady Miejskiej w Lipianach

dodano: 2020-10-20 11:23:39

 Lipiany, dnia  20 października 2020 r.
 

Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej zaprasza na obrady XXII sesji Rady Miejskiej w Lipianach, które odbędą się 27 października 2020 r. (wtorek) o godz. 15.00 w zdalnym trybie obradowania za pomocą środków porozumiewania się na odległość.

Porządek obrad XXII sesji Rady Miejskiej w Lipianach:

  1. Otwarcie obrad,  stwierdzenie quorum.
  2. Zgłaszanie zmian do porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z  obrad XXI sesji Rady Miejskiej w Lipianach..
  4. Sprawozdanie Burmistrza Lipian z okresu międzysesyjnego.
  5. Informacja o interpelacjach i zapytaniach radnych.
  6. Informacja na temat złożonych oświadczeń majątkowych.
  7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny 2019/2020, w tym o wynikach ze sprawdzianów i egzaminów.
  8. Informacja dotycząca działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipianach.
  9.  Informacja dotycząca działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipianach od stycznia do września 2020 r. włącznie.
  10. Informacja dotycząca działalności Gminnego Zakładu Komunalnego w Lipianach od stycznia do września 2020 r. włącznie.
  11. Podjęcie uchwały Rady Miejskiej zmieniającej uchwałę Nr IV/27/2015 Rady Miejskiej w Lipianach z dnia 28 lutego 2015 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, zasad korzystania oraz stawki opłat za korzystanie z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Lipiany (Proj. 195)
  12. Podjęcie uchwały Rady Miejskiej w sprawie określenia średniej ceny paliwa w gminie Lipiany w roku szkolnym 2020/2021 (Proj. 196)
  13. Podjęcie uchwały Rady Miejskiej zmieniającej uchwałę w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej niezabudowanej będącej własnością Gminy Lipiany w drodze przetargu nieograniczonego ustnego (Proj. 197)
  14. Podjęcie uchwały Rady Miejskiej w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Lipiany na 2020 rok (Proj. 198)
  15. Podjęcie uchwały Rady Miejskiej w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od nieruchomości (Proj. 199)
  16. Podjęcie uchwały Rady Miejskiej w sprawie zasad odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych (Proj. 200)
  17. Podjęcie uchwały Rady Miejskiej w sprawie określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji celowej ze środków budżetu Gminy Lipiany na zadania służące tworzeniu warunków dla rozwoju rodzinnych ogrodów działkowych oraz trybu przeprowadzenia kontroli i sposobu rozliczenia dotacji (Proj. 201)
  18. Wolne wnioski.
  19. Zamknięcie obrad XXII sesji Rady Miejskiej w Lipianach.

 

                                                                               Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej 

                                                                                              Michał Wieczór

czytaj więcej »

Komunikat Burmistrza Lipian

dodano: 2020-10-20 11:14:55

czytaj więcej »

Oświadczenie ws. oświetlenia ulicznego

dodano: 2020-10-19 16:41:11

W związku z awarią oświetlenia ulicznego przedstawiamy Państwu oświadczenie dyrektora Enea Oświetlenie Grzegorza Stasika.

„W związku ze stwierdzonym brakiem oświetlenia ulicznego na terenie miasta Lipiany informujemy, że powstała awaria oświetlenia jest wynikiem braku zasilania sieci oświetleniowej ze strony Enea Operator Sp. z o.o. Sieć oświetleniowa odbiorcza została dzisiaj sprawdzona i ze strony Enea Oświetlenie Sp. z o.o. działa prawidłowo. Prawdopodobną przyczyną braku zasilania jest uszkodzony licznik energii elektrycznej. Dzisiaj dokonaliśmy zgłoszenia powyższej awarii do Enea Operator Sp. z o.o. RD Stargard. Prawdopodobny termin usunięcia awarii przez Enea Operator to 1 dzień.”

czytaj więcej »

Ostrzeżenie meteorologiczne

dodano: 2020-10-16 14:25:06

czytaj więcej »

Informacja ZGDO

dodano: 2020-10-15 14:51:15

INFORMACJA W ZWIĄZKU Z  DZIAŁANIAMI
ZAPOBIEGAJĄCYMI ROZPRZESTRZENIANIA SIĘ WIRUSA SARS-COV-2

Związek Gmin Dolnej Odry informuje, że z uwagi na utrzymujący się stan epidemii i wzrastającą liczbę osób zarażonych wirusem SARS-CoV-2, koniecznym jest zastosowanie dodatkowych środków zapobiegawczych w zakresie obsługi bezpośredniej w Biurze Związku Gmin Dolnej Odry.

Wobec powyższego:

  • Obsługa interesantów odbywa się w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00.

Warunkiem skorzystania z możliwości bezpośredniej wizyty w Biurze Związku Gmin Dolnej Odry jest wcześniejsze, telefoniczne umówienie wizyty pod numerem telefonu:  91 461 50 88

 

  • Interesanci, którzy chcą skorzystać osobiście z wizyty w Biurze Związku Gmin Dolnej Odry, proszone są, przed wejściem na teren biura, o zasłonięcie ust i nosa (np. poprzez maseczkę ochronna, chustę, szal, itp.). Osoby mające trudności w oddychaniu proszone są o zakładanie przyłbic ochronnych.
  • Zgodnie z rekomendacją Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS), w trosce o bezpieczeństwo Państwa oraz Pracowników,
     bezpośrednio po wejściu do Biura (w przedsionku) należy zdezynfekować ręce, wypełnić zgodę i poddać się pomiarowi temperatury ciała.

 

Osoby, które nie wyrażą na to zgody lub nie podadzą innych informacji wskazanych w zgodzie, nie będą wpuszczone na teren Biura i nie zostaną obsłużone.

 

  • Interesanci do Biura Związku wpuszczani są pojedynczo. Przy stanowisku obsługi może znajdować się tylko i wyłącznie 1 osoba dorosła. Ograniczenie nie dotyczy opiekuna/kuratora osoby niepełnosprawnej oraz osób spokrewnionych, zamieszkujących razem, a także pracowników Biura.
  • Osoby oczekujące na wejście do biura proszone są o zachowanie odpowiednich, bezpiecznych odległości pomiędzy sobą
    (zalecana odległość przez GIS - minimum 2m).

Zaleca się ograniczanie kontaktu osobistego i wizyt w Biurze Związku Gmin Dolnej Odry do niezbędnego minimum.

 

Na zewnątrz budynku Biura znajduje się skrzynka podawcza, do której można składać dokumenty.

 

Preferowana formą kontaktu pozostaje kontakt telefoniczny, mailowy, pocztą tradycyjną lub za pomocą elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP.gov.pl)

Telefony do kontaktu:

Sekretariat: 91 461 50 88

Referat do spraw opłat i windykacji należności: 727 602 908

Referat ds. kontroli, umów i zamówień publicznych: 519 096 627

Referat ds. gospodarki odpadami, wymiaru i decyzji: 519 096 628 , 609 602 908

Referat Organizacyjny – Kadry: 519 096 632

e-mail: biuro@zgdo.eu

Za wszelkiego rodzaju niedogodności przepraszamy.

 Przewodniczący Zarządu

Związku Gmin Dolnej Odry.

 

czytaj więcej »

Ostrzeżenie meteorologiczne

dodano: 2020-10-14 14:12:34

czytaj więcej »

Szukaj na stronie

Powiat Pyrzycki

Lider Pojezierza

ANR

ARiMR

Pomerania

ZDGO

PKR

Dane adresowe

Urzad Miejski w Lipianach
Plac Wolnosci 1
74-240 Lipiany

tel. 91 564 10 69 - sekretariat
fax 91 564 13 85
e-mail: umig@lipiany.pl

Ważne informacje

NIP: 853-000-29-27
REGON: 000528391
konto: 59939310102600082420000040

Urząd Miejski
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia